1. Hasiera
  2. Node
  3. Crecer mujer
crecer mujer

Sinopsia

Emakume nerabe eta gazteentzako ahozko narrazioaren funtzioa, protagonistak, abenturak eta emakume heroiak dituena; jakina, gizonek ikus dezakete, baina ikuskizunaren muina emakumearen eraldaketan dago. Ursula K Leguin idazle iparramerikar distiratsuak zioenez, bera jaio zenean oraindik ez ziren emakumeak asmatu, eta asmakuntza-prozesu horretan, edoizein adinetan, gure emakume-izaera familian,gizartean eta kulturan eraikitzen eta eraikitzen hasi ginen guztiak aurkitzen ditugu.

Ikuskizun honek emakumeak nagusi diren eta bizitzarekiko eta bilketekiko jakin-mina nagusi den istorioak entzutera gonbidatzen gaitu. Fminitaterako bide berri bat aztertzen ari dira. Eva Pasaisoan, Sabar printzea, arrosa eta errauta bezalako ipuinek abenturarren unibertso hunkigarria eta muga berriak esploratzenn dituzte.

Carolina Rueda Nieto

Ipuinlari bidaiaria: bidaia bere eskakizun, ardura, arrisku eta aurkikuntzekin. Duela 36 urtetik hona, ahozko narrazioan lan egiten du, funtsean bi alderdi sustatuz: alderdi artistikoa eta nazio eta nazioarte mailako posizionamendua; eta hezkuntza, politika, enpresa eta arte esparruetako kudeaketa-tresna izatea.

Literaturan graduatu da eta, agian, horregatik bilatzen du etengabe ikusten duena kontatzeko. Artista gisa, literatura unibertsaleko egileen egokitzapenak, obra eratorriak eta bertsio libreak eta munduko ahozko tradizioko kontakizunen bertsioak egiten ditu. Ahozko narrazioan trebatzeko tailerrak hainbat helburutarako egokitu dira, publikoak zein pribatuak, baita ikuskizun eta ekitaldien zuzendaritza, aurre-zuzendaritza, ekoizpen eta proiekzio lanetarako ere.

Bere ibilbide profesionalean zehar 24000 funtzio baino gehiago egin ditu publiko ororentzat.