1. Hasiera
  3. Kirol ekipamenduen deialdia

Kirol ekipamenduen deialdia

Aurkezpena

Vital Fundazioan Arabako Lurralde Historikoko klubek, federazioek eta bestelako kirol-erakundeek ekipamenduak erosteko laguntza-deialdia ireki dugu. Eskola-kirola, oinarrizko kirola, herri-kirola eta kirol inklusiboa sustatzera bideratutako proiektuak babestea eta bultzatzea da gure helburua.

Onuradunak

Oinarri arautzaile hauen babesean emandako laguntzaren onuradun izan daitezke Arabako Lurralde Historikoko kirol-klubak, kirol-federazioak eta kirol-erakundeak.

Kategoria hauetan:

• Oinarrizko kirola
  • Herri kirola
  • Talde inklusiboak
  • Eskola-kirola
  • 23 urtez azpikoen eta seniorren kirola

*Kanpoan geratzen dira kategoria hauek:

• Goi-mailako lehiaketako kirola
  • Eliteko kirola eta kirol profesionala
  • Estatuan edo nazioartean lehiatzen diren taldeak

Laguntzak eta baldintzak

• 1.000-1.500€ 100 fitxa aktibo baino gutxiago dituzten talde, klub edo elkarteentzat
  • 1.500 eta 2.500€ artean 100 eta 400 fitxa aktibo artean dituztenentzat
  • 4.000€ arte 400 fitxa aktibo baino gehiago dituztenentzat

Erosketak sektoreko Arabako enpresa bati egin behar zaizkio, eta Fundación Vital Fundazioaren marka baino ez duteeraman behar, beste erakunde publiko edo pribatu batzuen markak edo logotipoak kanpoan utzita.

Horiek guztiak kamisetak, jokorako galtzak, entrenamendurako elastikoak edo igerilekuko txanoak erosteko erabili beharko dira. Beraz, dortsalak, motxilak, bandak, galtzerdiak, baloiak, baloiak edo trofeoak kanpoan geratzen dira

Oinarriak

Oinarriak hemen kontsulta ditzakezu.

Eskaera eta ebazpena

EPEAK:

• Eskaera: 2024ko maiatzaren 20tik ekainaren 21eko 14:00etara.
  • Eskaeren ebaluazioa: 2024ko ekainaren 24tik uztailaren 5era
  • Ebazpena: 2024ko uztailaren 8tik aurrera

Eskabidea onartu ahal izateko, jarraian edo orriaren amaieran aurkituko duzun formularioa bete behar da:* Nahitaezkoa da inprimakian bazkide-erakundearen fitxa eranstea, orri honen amaieran deskarga dezakezuna edo hemen klik eginez.

Eskaera bakoitza banaka kudeatuko da, eta, balorazioa egin ondoren, eskatzaile bakoitzari jakinaraziko zaio ebazpena.

* Edozein zalantza argitzeko, jar zaitez harremanetan Fundación Vital Fundazioarekin 945 06 43 67 edo 945 06 43 55 telefonoetan.